LA PAGINA MES VISITADA,ESPERADA I MES GRAN DE MICROCOTXES D`ESPANYA CORREO ELECTRONIC ASSOCIACIOMICROCOTXES@YAHOO.ES

ASSOCIACIÒ D`AMICS DELS MICROCOTXES D`ESPANYA
  MAPAS DE VELOCITAT 2012

Nou mapa de velocitats als accessos a Barcelona

Un nou escenari de límits de velocitat s’implantarà als accessos a Barcelona un cop el Govern ha derogat l’antiga “zona 80”, en funcionament des de gener de 2008. El canvi de model de gestió del trànsit afectarà 55,8 quilòmetres dels 84 que integraven la “zona 80 km/h”. En concret, un 66,4% quedarà alliberada del límit màxim de 80 km/h. Els 28,2 km on encara caldrà anar a 80 km/h s’ubiquen en les zones de transició entre zona interurbana i urbana i en zones on les condicions específiques de la vias aconsellin aquesta velocitat. El Govern realitzarà dues revisions, als 3 i 6 mesos, del nou mapa de velocitats per analitzar-ne els possibles ajustaments a la realitat del trànsit i de l’estat de la contaminació.

Als accessos a la ciutat de Barcelona s’anirà implantant de forma progressiva els nous límits de velocitat; un procés que es donarà per finalitzat l’1 de març d’aquest any. Es preveu que a finals de legislatura el sistema de velocitat variable estigui implementat a totes les vies d’accés a la capital catalana en funció de la disponibilitat econòmica de la Generalitat.

D’altra banda, l’SCT, en l'exercici de les seves competències executives, ha donat compliment a la mesura que ha aprovat el Govern espanyol que consisteix en la modificació reglamentària dels límits màxims de velocitat en autopistes i autovies de 120 km/h a 110 km/h (en vigor des del 7 de març), per raons d’estalvi energètic, amb l’objectiu de contrarestar la crisi petrolera derivada dels conflictes als països del Pròxim Orient. Els titulars de les vies s’han fet càrrec del canvi de senyalització provisional. La mesura afecta alguns trams de vies de l’antiga zona 80, com són la C-31 nord, la C-31 sud, l’A-2 i la C-32 sud.

ASSOCIACIÓ D'AMICS DELS MICROCOTXES D'ESPANYA. FINAL DE LA PLANA. GRACIES PER VEUREL.LA. Copyright Diseny: J.LL.

Este sitio web fue creado de forma gratuita con PaginaWebGratis.es. ¿Quieres también tu sitio web propio?
Registrarse gratis